15 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τον θάνατο του Μάνου Ξυδούς, και το Αρχείο της ΕΡΤ «ταξιδεύει» πίσω στο 2007, σε μια εμφάνισή του στην εκπομπή «Έχει Γούστο» της Μπήλιως Τσουκαλά. Στο εν λόγω επεισόδιο, που είναι διαθέσιμο στο ert.gr, ο «Πρίγκιπας της δυτικής όχθης» μιλά για τον δίσκο του με τίτλο «Βράδιασε, τα ξαναλέμε», που είχε κυκλοφορήσει την ίδια χρονιά, τα παιδικά του χρόνια, τα πρώτα του βήματα στη μουσική και τους ανθρώπους που τον βοήθησαν στην καλλιτεχνική του πορεία. Επιπλέον, ερμηνεύει τραγούδια που ο ίδιος συνδημιούργησε ως μέλος των Πυξ Λαξ αλλά και ως σόλο καλλιτέχνης.
Ο Μάνος Ξυδούς στο «Έχει Γούστο», στο Αρχείο της ΕΡΤ

Η δημόσια ραδιοτηλεόραση τιμά τη μνήμη του σπουδαίου μουσικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συνεργασία και στην Ιταλία μεταξύ του Antenna Group και της DAZN
O Σταμάτης Μαλέλης ετοιμάζει τον ενημερωτικό «104.6» της Alter Ego
Την αποχή τους από την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών αποφάσισαν οι Ειδικοί Επιστήμονες του ΕΣΡ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ