Το τηλεβαρόμετρο της εβδομάδας (18-24/11/2024).
25 Νοεμβρίου 2024Σε υψηλά, για τα δεδομένα του ανταγωνισμού, επίπεδα ανέβηκε ο εβδομαδιαίος μέσος όρος του Mega στην τελευταία μέτρηση της Nielsen. Χάρη, κυρίως, στην πρεμιέρα του «Αλ Τσαντίρι Νιούζ» που σημείωσε «30άρια», το «μεγάλο κανάλι» παρέμεινε στην πρώτη θέση κερδίζοντας μια μονάδα σε μέσο όρο, φτάνοντας έτσι κοντά στο 15%. Ωστόσο, σε αυτή την επίδοση «βοήθησαν» και άλλα προγράμματα όπως η «Γη της Ελιάς» και το «Φως στο Τούνελ» που είχαν επίσης υψηλή τηλεθέαση.
Στην δεύτερη θέση παρέμεινε ο Alpha, καταγράφοντας πτώση, ενώ στο ίδιο μοτίβο ήταν και ο ΑΝΤ1 και ο ΣΚΑΪ που ισοβάθμισαν στην τρίτη θέση. Μικρά κέρδη για το Star που έκλεισε την πρώτη πεντάδα. Μπροστά από την ΕΡΤ1 πέρασε το Open, καταλαμβάνοντας την έκτη θέση με μικρή άνοδο, με το πρώτο κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης να καταγράφει μικρή πτώση. Απώλειες και για την ΕΡΤ3, σταθερό το ΜΑΚ TV με την πρεμιέρα του «Πειρατικού Βινυλίου», κέρδη για την ΕΡΤ2.
ΣΥΝΟΛΟ
1) MEGA: 14,8% +1%
2) ALPHA: 12,6% -0,3%
3) ΑΝΤ1: 10,8% -0,8%
4) ΣΚΑΪ: 10,8% -0,4%
5) STAR: 9,5% +0,2%
6) OPEN: 5,6% +0,3%
7) ΕΡΤ1: 5,4% -0,2%
8) ΕΡΤ3: 2,4% -0,1%
9) ΜΑΚ TV: 2,3% 0%
10) ΕΡΤ2: 1,2% +0,2%