Το τηλεβαρόμετρο του Σαββατοκύριακου (02-03/03/2024).
04 Μαρτίου 2024Μπορεί να μην «σάρωσε» όπως άλλες φορές πέρσι, ωστόσο τα νούμερα του πρώτου Grand Prix της νέας σεζόν της Formula 1 ήταν ικανοποιητικά, ειδικά στο «δυναμικό κοινό». Ο αγώνας στην πίστα του Μπαχρέιν, που μετέδωσε ελεύθερα ο ΑΝΤ1, σημείωσε ένα 10% στο σύνολο κι ένα 13,4% στο 18-54. Στα «εμπορικά» κοινά η Formula 1 βρέθηκε στις ώρες προβολής της πίσω μόνο από την επανάληψη του «#ΜαμάΈρχομαι» (15,2%), του ντοκιμαντέρ του Mega για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.
Την ίδια ημέρα πολύ ψηλά βρέθηκε το Mega στη βραδινή ενημέρωση, όσον αφορά το «δυναμικό κοινό». Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού με την Κατερίνα Παναγοπούλου σημείωσε 18,3%, με όλα τα υπόλοιπα κανάλια να σημειώνουν μονοψήφια στον ανταγωνισμό. Ο Alpha 9,8%, o ANT1 8,8%, το Star 6,8%, ο ΣΚΑΪ 5,4%, το Open 5,2% και η ΕΡΤ1 μόλις 1,9%.
Την Κυριακή το «Famagusta» ήταν μόνο πρώτο στο prime time και στις δύο βασικές κατηγορίες κοινού. Η σειρά του Mega σημείωσε 26% στο σύνολο και 17,8% στο «δυναμικό κοινό», και βρέθηκε πάνω από το «Survivor» που είχε 16,8% και 13,4% αντίστοιχα. Μέτρια νούμερα για τον «Σκαραβαίο» του Alpha που σημείωσε 7,4% στο σύνολο και 7,3% στο «δυναμικό κοινό».
(φώτο: Motorsportweek.com)