Μετά από το μεγάλο του αφιέρωμα στην ελληνική τηλεόραση των 90s, που κράτησε τρία επεισόδια, το «Βινύλιο» ξαναγίνεται μουσικό με την παρουσίαση των καλύτερων ελληνικών ροκ τραγουδιών, όπως τα ψήφισαν οι συντελεστές της εκπομπής. Αύριο στις 20.00 ο Αντώνης Κανάκης, ο Γιάννης Σερβετάς και ο Χρήστος Κιούσης θα παίξουν μεγάλες επιτυχίες από συγκροτήματα όπως οι Τερμίτες, οι Δυτικές Συνοικίες, οι Πυξ Λαξ, τα Ξύλινα Σπαθιά, οι Τρύπες κ.ά., και μουσικούς όπως ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ο Παύλος Σιδηρόπουλος, ο Λάκης Παπαδόπουλος, οι αδελφοί Κατσιμίχα κ.ά.
Βραδιά με ελληνικό ροκ στο «Βινύλιο»

Η εκπομπή επανέρχεται στα μουσικά πάρτι, αυτή την εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+
«Όλα Είναι Μουσική» στο ERTflix μέχρι το τέλος του Ιουνίου
Σπάνια ντοκουμέντα από τη ζωή του Άγγελου Σικελιανού στο Αρχείο της ΕΡΤ
Φινάλε για την 14η σεζόν της «Αυτοψίας» με τους «Hell's Angels»