Με έναν ακόμη ραδιομαραθώνιο αποχαιρετά το 2021 και υποδέχεται το 2022 το My Radio 104.6. Αυτή το φορά με τον Valentino και τον Νίκο Σουλιώτη, οι οποίοι θα μιξάρουν για 36 συνεχόμενες ώρες στον αέρα του σταθμού, από σήμερα στις 18.00 έως τις 06.00 της ερχόμενης Δευτέρας. «Τώρα που οι περισσότεροι θα περάσουμε την Πρωτοχρονιά στο σπίτι, το νέο ραδιόφωνο της Αθήνας φέρνει την καλύτερη ελληνική μουσική για να ανεβάσει τη διάθεσή μας», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το ραδιόφωνο της Άλτερ Έγκο στο δελτίο τύπου του.
Αλλαγή χρονιάς με Valentino και Νίκο Σουλιώτη στο My Radio 104.6

Για 36 ώρες σερί στα «decks» του ραδιοσταθμού, οι δύο DJs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κάθε βράδυ στον 95.8 FM, της ΕΡΤ3, με Ryuichi Sakamoto
Νομικά εναντίον των συνεταιριστών του πρώην Nitro θα κινηθεί η Athens Voice για το Voice Radio
Ολοήμερο αφιέρωμα στην Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στο Δεύτερο Πρόγραμμα 103.7
Το «Blackstar» του David Bowie σε live εκτέλεση στο Kosmos 93.6
Δύο ώρες μόνο με τραγούδια για το καλοκαίρι στον Best 92.6
«Έφυγε» από τη ζωή ο Ανδρέας Μαζαράκης