The Sisters Of Mercy για μία ακόμα... φωτεινή νύχτα
H πρώτη μεγάλη ξένη συναυλία του φθινοπώρου. Sisters Of Mercy και A.A. Williams στο Fuzz.
Είναι από τις λίγες, ελάχιστες θα έλεγα, συναυλίες που δεν κατάφερα να μπω στον κόσμο της ούτε για ένα λεπτό.
H πρώτη μεγάλη ξένη συναυλία του φθινοπώρου. Sisters Of Mercy και A.A. Williams στο Fuzz.
Ενας μοναδικός Αλκίνοος Ιωαννίδης συνεχίζει τις Παρασκευές του Μαΐου να παίζει στο Gazarte (17, 24 και 31 Μαΐου)...
Είναι η γνωστή καθιερωμένη συναυλία του Μίλτου στις αρχές του καλοκαιριού που συγκεντρώνει πλήθη και λαό.
Επιστρέφουν στην Αθήνα μετά από 8 χρόνια και με ολοκαίνουργο δίσκο, στο Θέατρο Άλσος στις 2 Ιουλίου.
Τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση στην Ελλάδα, η απόλυτη rock star Beth Hart επιστρέφει στην Αθήνα, στο Θέατρο Βράχων .
Δεν αποκλείεται να είναι η πιο πολυπληθής συναυλία του καλοκαιριού, Τετάρτη 17 Ιουλίου, με The Cure φυσικά αλλά και Michael Kiwanuka, Ride και Khruangbin.
Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου, είναι η «πιο ανατρεπτική και -ίσως- η καλύτερη μουσική συνάντηση της χρονιάς». Ο Αντώνης Ρέμος υποδέχεται τους UB40, στις 10 Ιουλίου στο θέατρο Πέτρας.
Ο κορυφαίος πιθανότατα τσελίτσας στον κόσμο θα παίξει 6 σουίτες του Μπαχ για τσέλο, χωρίς συνοδεία, στις 30 Ιουνίου, στο Ηρώδειο.
Από τον Καναδά, κατευθείαν στο Φεστιβάλ Αθηνών στις 27 Ιουνίου, μία ιδιαίτερη καλλιτέχνις με μία ιδιαίτερη φωνή.
Οι Tindersticks λοιπόν, το αγαπημένο μας αυτό βρετανικό συγκρότημα, έρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών στις 13 Ιουλίου.
Στις 21 Ιουνίου στο Terra Vibe θα παίξει το pop δίδυμο από την Νορβηγία που αρέσει στους έφηβους και τις έφηβες (ιδίως αυτές).