Η ΕΡΤ αυξάνει σε 9 τα ενεργά κέντρα εκπομπής της στα μεσαία
Καταργώντας παλαιότερη απόφασή της που έκλεινε σχεδόν ολόκληρο το δίκτυο αναμεταδοτών.
Καταργώντας παλαιότερη απόφασή της που έκλεινε σχεδόν ολόκληρο το δίκτυο αναμεταδοτών.
Ενα αφιέρωμα σε πολλές ομάδες!
Μετά από χρόνια όπου ήταν κλειστός.
Και την εκπομπή του Θωμά Σίδερη.
Έχοντας συμπληρώσει 3,5 μήνες, πια, απλήρωτοι.
Για τα Πνευματικά Δικαιώματα.
Οι νέες τάσεις στις ακροαματικότητες (έως 18/05).
Από το Kosmos 93.6
Το δημοτικό ραδιόφωνο της πόλης μπήκε στις μετρήσεις.
Στην «Αφύλαχτη Διάβαση» και στο ERTecho
Οι «Ντάμες Σπαθί» σε μια διαφορετική συζήτηση για τα Τέμπη