«Σάρωσαν» οι σειρές του Alpha στη βραδινή ζώνη, πιο χαμηλά το Φέγενορντ-Παναθηναϊκός

«Σάρωσαν» οι σειρές του Alpha στη βραδινή ζώνη, πιο χαμηλά το Φέγενορντ-Παναθηναϊκός
Ακολουθήστε μας στο Google news

Το τηλεβαρόμετρο της ημέρας (23/10/2025).

24 Οκτωβρίου 2025

«Μονοπώλησε» την κορυφή στους βασικούς δείκτες τηλεθέασης ο Alpha, και μάλιστα με υψηλούς μέσους όρους για τα έως τώρα δεδομένα του ανταγωνισμού. Το κανάλι της Κάτω Κηφισιάς ήταν πρώτο στο σύνολο ημέρας και στο prime time, με τις βραδινές σειρές του και τις πρωινές εκπομπές του να ξεχωρίζουν.

Συγκεκριμένα, στη βραδινή ζώνη στο σύνολο ο Alpha έκανε το απόλυτο, καθώς ο «Άγιος Έρωτας» με 25,1%, το τελευταίο επεισόδιο του «Να με λες μαμά» με 21,8% και το «Να μ' αγαπάς» με 20,6%, κατέλαβαν τις τρεις πρώτες θέσεις ανάμεσα σε όλα τα προγράμματα. Κάτι παρόμοιο συνέβη και στο «δυναμικό κοινό», με πρώτο το «Να με λες μαμά» που είχε 18,8% και δεύτερο τον «Άγιο Έρωτα» με 15,8%. Πιο πίσω, στην έκτη θέση, ήταν το «Να μ' αγαπάς» με 13,9%.

Ο Alpha είχε υψηλές «πτήσεις» και στην πρωινή ζώνη, στο «δυναμικό κοινό», όπου πρώτο ανάμεσα σε όλες τις εκπομπές (ενημερωτικές και ψυχαγωγικές) ήταν το «Happy Day» με 22,4%, και δεύτερο το «Super Κατερίνα» με 21,1%. Οι δύο εκπομπές, όμως, είχαν πιο χαμηλά νούμερα στο σύνολο, ένα 15,9% κι ένα 14,9% αντίστοιχα, όμως βρέθηκαν στο Top 3 των ψυχαγωγικών εκπομπών μαζί με το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 που είχε 15,6%.

Στον υπόλοιπο ανταγωνισμό, ανεβασμένος ήταν ο ΑΝΤ1 καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση τόσο στο σύνολο ημέρας όσο και στο prime time. Καθοριστικό ρόλο στην άνοδο του καναλιού έπαιξαν προγράμματα όπως ο εκτός έδρας αγώνας του Παναθηναϊκού με την Φέγενορντ για το Europa League, που είχε 18,4% στο σύνολο και 14,6% στο «δυναμικό κοινό», οι «Αποκαλύψεις» με 17,8% στο σύνολο και 14,6% στο «δυναμικό κοινό», και ο «Εκατομμυριούχος» με 15,9% στο σύνολο και 14,1% στο «δυναμικό κοινό». Αντιθέτως, στην τρίτη θέση έπεσε το Mega με μέσους όρους χαμηλότερους από τους κανονικούς του, ειδικότερα στο «δυναμικό κοινό» και το prime time.

Στα κεντρικά δελτία ειδήσεων, όμως, το «μεγάλο κανάλι» κατέλαβε την κορυφή και στο σύνολο, κάνοντας το «δύο στα δύο» στον ανταγωνισμό. Στα «πάνω» του (και εκεί) ο ΑΝΤ1, που βρέθηκε στην δεύτερη θέση στο «δυναμικό κοινό» και στην τρίτη στο σύνολο, ενώ στα «κάτω» του ήταν το Star σημειώνοντας μονοψήφια νούμερα.

24ΩΡΟ (σύνολο)
1) ALPHA: 16,5%
2) ΑΝΤ1: 13,9%
3) MEGA: 12,4%
4) ΣΚΑΪ: 7,7%
5) STAR: 7,1%
6) OPEN: 5,7%
7) ΕΡΤ1: 4,6%
8) ΜΑΚ TV: 2,4%

24ΩΡΟ (18-54)
1) ALPHA: 14,4%
2) ΑΝΤ1: 11,8%
3) MEGA: 11,2%
4) STAR: 7,3%
5) ΣΚΑΪ: 5,8%
6) OPEN: 4,2%
7) ΕΡΤ1: 3%
8) ΜΑΚ TV: 2,9%

PRIME TIME (σύνολο)
1) ALPHA: 22,3%
2) ΑΝΤ1: 16,3%
3) MEGA: 11,9%
4) STAR: 6,1%
5) ΣΚΑΪ: 4,4%
6) ΕΡΤ1: 2,5%
7) OPEN: 2,4%
8) ΜΑΚ TV: 1,5%

PRIME TIME (18-54)
1) ALPHA: 16,8%
2) ΑΝΤ1: 13,4%
3) MEGA: 9,6%
4) STAR: 8,1%
5) ΣΚΑΪ: 5,3%
6) OPEN: 2,3%
7) ΜΑΚ TV: 2%
8) ΕΡΤ1: 1,5%

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ (σύνολο)
1) MEGA (Ράνια Τζίμα): 15,5%
2) ALPHA (Αντώνης Σρόιτερ): 14,6%
3) ΑΝΤ1 (Νίκος Χατζηνικολάου): 10,8%
4) OPEN (Ματίνα Παπαδέα): 9,4%
5) STAR (Μάρα Ζαχαρέα): 8,6%
6) ΣΚΑΪ (Σία Κοσιώνη): 7,5%
7) ΕΡΤ1 (Απόστολος Μαγγηριάδης): 4,7%

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ (18-54)
1) MEGA (Ράνια Τζίμα): 14,1%
2) ΑΝΤ1 (Νίκος Χατζηνικολάου): 11%
3) ALPHA (Αντώνης Σρόιτερ): 8,5%
4) STAR (Μάρα Ζαχαρέα): 8%
5) OPEN (Ματίνα Παπαδέα): 7,2%
6) ΣΚΑΪ (Σία Κοσιώνη): 4,7%
7) ΕΡΤ1 (Απόστολος Μαγγηριάδης): 3,9%