28 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την πρώτη συναυλία των U2 στην Θεσσαλονίκη, στο λιμάνι της πόλης, η οποία ήταν και η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 1997. Το Αρχείο της ΕΡΤ έχει ανεβάσει στη σελίδα του στο Facebook ένα ρεπορτάζ της τότε ΕΤ3 για το μεγάλο live του συγκροτήματος, με τις ρεπόρτερ Χριστίνα Χαλεπλίδου, Λευκή Γεωργάκη και Ελένη Στούμπου να μιλούν με θεατές, την εκπρόσωπο τύπου της παραγωγής της συναυλίας, Παρή Σπίνου, και δύο από τα μέλη των U2, τον Bono και τον Larry Mullen.
Η πρώτη συναυλία των U2 στη Θεσσαλονίκη, στο Αρχείο της ΕΡΤ

Μέσα από ένα ρεπορτάζ της ΕΤ3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συνεργασία και στην Ιταλία μεταξύ του Antenna Group και της DAZN
O Σταμάτης Μαλέλης ετοιμάζει τον ενημερωτικό «104.6» της Alter Ego
Την αποχή τους από την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών αποφάσισαν οι Ειδικοί Επιστήμονες του ΕΣΡ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ