Ξεπέρασαν τις αρχικές εκτιμήσεις για τα έσοδα και τα κέρδη του πρώτου τριμήνου.
08 Μαΐου 2024Η προσφορά ενός συνολικού πακέτου περιεχομένου από τους New York Times προς τους αναγνώστες τους, προσέλκυσε περισσότερους συνδρομητές τόσο στο site τους όσο και στο App τους. Ο εκδότης της εφημερίδας προκειμένου να προσελκύσει αναγνώστες και να αυξήσει τα έσοδα έκανε focus στο συνδυασμό των βασικών ειδήσεων με επιπλέον, διαφορετικό, υλικό, από podcast έως συνταγές μαγειρικής και games.
Όπως γράφει το Reuters τα έσοδα από συνδρομές αυξήθηκαν σχεδόν κατά 8%, ενώ τα έσοδα αποκλειστικά από το ψηφιακά προϊόντα αυξήθηκαν περισσότερο από 13%. Οι συνδρομητές αυξήθηκαν κατά 210.000 το πρώτο τρίμηνο (λιγότεροι από τους 300.000 το προηγούμενο τρίμηνο).
Οι διαφημιστές προτιμούν πλέον την ψηφιακή και αθλητική διαφήμιση σε σχέση με την έντυπη, θέλοντας να προσελκύσουν ένα νεότερο και μεγαλύτερο κοινό. Οι New York Times ανέφεραν μείωση 10% στα έσοδα από την έντυπη διαφήμιση.