Μια διαφορετική ταξιδιωτική εκπομπή ετοιμάζεται να κάνει πρεμιέρα στην ΕΡΤ1, εν όψει της νέας σεζόν. Από την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου και κάθε Κυριακή στις 17.00, θα βγαίνει στον αέρα του πρώτου καναλιού της ΕΡΤ το «Φτάσαμε», με τον Ζερόμ Καλούτα στην παρουσίαση. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η δημόσια τηλεόραση, η νέα εκπομπή είναι ένα «διαφορετικό ταξιδιωτικό ντοκιμαντέρ», με τον Ζερόμ Καλούτα να δέχεται κάθε πρόκληση «με οδηγό το χιούμορ και τη διάθεση του να γνωρίσει άγνωστες αλλά μαγευτικές γωνιές της Ελλάδας».
«Φτάσαμε»: Νέα ταξιδιωτική εκπομπή στην ΕΡΤ1

Με παρουσιαστή τον Ζερόμ Καλούτα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συνεργασία και στην Ιταλία μεταξύ του Antenna Group και της DAZN
O Σταμάτης Μαλέλης ετοιμάζει τον ενημερωτικό «104.6» της Alter Ego
Την αποχή τους από την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών αποφάσισαν οι Ειδικοί Επιστήμονες του ΕΣΡ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ