Πέρασαν τέσσερα χρόνια. Και μέσα σε αυτά τα χρόνια άλλαξε ο κόσμος. Δεν είναι μόνο που ο Βασίλης έφυγε πρόωρα. Είναι και που λείπει η ματιά του από όλα αυτά που έχουν συμβεί. Μας λείπει πάντα, συχνά δε απελπιστικά. Όμως θα είναι εδώ μέχρι να φύγει από τον κόσμο και ο τελευταίος από μας που τον γνώρισαν, τον αγάπησαν και στηρίχθηκαν πάνω του. Ναι, τώρα μπορώ να πω ότι δεν μου έρχεται αυθορμήτως να του τηλεφωνήσω. Μπορεί να μην το δέχομαι, αλλά το συνήθισα. Αλλά δεν ξεπερνιέται. Είναι μία μόνιμη άρνηση. Ας είναι. Και επειδή καμιά φορά πιστεύω ότι με βλέπει, υποστηρίζω τον Ολυμπιακό στα διεθνή παιχνίδια του γιατί αισθάνομαι ότι εκπροσωπώ τον κουμπάρο μου.
Μας λείπει πάντα, συχνά δε απελπιστικά

Του Κώστα Γιαννακίδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μέσι, Εμπαπέ, Χάαλαντ, η μάχη για το χρυσό παπούτσι στο Μουντιάλ
Athens Voice και 102.5 FM: Η αποτυχημένη συνεργασία που κράτησε 9 χρόνια
Το Αρχείο της ΕΡΤ μας «ταξιδεύει» στα καλοκαίρια του Μεσοπολέμου
Ποιο είναι, τελικά, το πραγματικό Nitro Radio;
Ο Μέσσι δεν σταματά να γράφει ιστορία
Καλό ταξίδι Αντρίκο