Η ΕΡΤ αποχαιρετά τον σκηνοθέτη Ερρίκο Ανδρέου, ο οποίος «έφυγε» από τη ζωή πριν λίγες ημέρες, προβάλλοντας μια από τις ταινίες του, το «Αγκίστρι», αύριο στις 22.00 στην ΕΡΤ1. Πρόκειται για μια ερωτική δραματική ταινία παραγωγής 1976, σε σκηνοθεσία Ερρίκου Ανδρέου, σενάριο Κλέαρχου Κονιτσιώτη, Ερρίκου Ανδρέου και Πάνου Κοντέλλη και πρωταγωνιστές τους Gunther Stoll, Barbara Bouchet, Bob Behling, Σοφία Ρούμπου, Γιώργο Κυρίτση, Ντίνο Καρύδη, Γιώργο Βουκελάτο και Jessica Dublin.
«Το Αγκίστρι» του Ερρίκου Ανδρέου στην ΕΡΤ1

Έκτακτο αφιέρωμα της δημόσιας τηλεόρασης στον γνωστό σκηνοθέτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open