Στην εποχή πριν την απόλυτη κυριαρχία της τεχνολογίας, θα «ταξιδέψει» τους τηλεθεατές του το «Βινύλιο» απόψε στις 20.00 στον ΑΝΤ1. Στο νέο τους αφιέρωμα ο Αντώνης Κανάκης, ο Γιάννης Σερβετάς και ο Χρήστος Κιούσης παρουσιάζουν το πως ήταν η ζωή πριν την εδραίωση του internet στην καθημερινότητά μας, χωρίς social media και smartphones. Η εκπομπή θα μας ξαναθυμίσει συνήθειες, νοοτροπίες, μουσικά ακούσματα και πολλά ακόμη στοιχεία μιας άλλης, εντελώς διαφορετικής εποχής.
Η εποχή πριν το διαδίκτυο στο «Βινύλιο»

Το νέο αφιέρωμα-flashback της εκπομπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys