Ένα ακόμη μουσικό αφιέρωμα ετοίμασε το «Βινύλιο» για τους τηλεθεατές του, παραμένοντας στο ελληνικό ρεπερτόριο. Αύριο στις 20.00 στον ΑΝΤ1, το τελευταίο επεισόδιο της εκπομπής πριν το Μουντιάλ θα μας «ταξιδέψει» στις πίστες των 80s και των 90s. Ο Αντώνης Κανάκης, ο Γιάννης Σερβετάς και ο Χρήστος Κιούσης παρουσιάζουν τα κέντρα διασκέδασης εκείνης της εποχής και το κλίμα που επικρατούσε σε αυτά, μαρκίζες, συνεργασίες κορυφής κ.ά.
Το «Βινύλιο» στις πίστες των 80s και των 90s

Στο τελευταίο του επεισόδιο πριν το Μουντιάλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys