Καλό ξεκίνημα για την αφιερωματική εκπομπή των Αντώνη Κανάκη, Γιάννη Σερβετά και Χρήστου Κιούση. Όπως αναφέρει ο ΑΝΤ1, η χθεσινή πρεμιέρα του «Βινυλίου» για αυτή τη σεζόν, με ένα χιουμοριστικό αφιέρωμα στον θάνατο, σημείωσε ένα 15,7% στο σύνολο, με 1,7 εκατομμύρια τηλεθεατές να το παρακολουθούν έστω για ένα λεπτό, και ένα 19,1% στο «δυναμικό κοινό». Στην τελευταία κατηγορία κοινού, μάλιστα, κατέκτησε την πρώτη θέση στον ανταγωνισμό κατά τη διάρκεια της προβολής του.
Επιστροφή με πρωτιά στο 18-54 για το «Βινύλιο»

Σε υψηλά επίπεδα, όπως και πέρσι, τα χθεσινά νούμερα της εκπομπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys