Ανανεωμένη και με μια μεγάλη «μεταγραφή» επιστρέφει η ιστορική πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1. Το «Καλημέρα Ελλάδα» ετοιμάζεται μπει ξανά στον ανταγωνισμό τον Σεπτέμβριο, με τον Γιώργο Παπαδάκη και τη Μαρία Αναστασοπούλου που «μετακόμισε» από τον ΣΚΑΪ. Ιδού το νέο τρέιλερ της εκπομπής:
Το νέο τρέιλερ του (επίσης νέου) «Καλημέρα Ελλάδα»

Με τον Γιώργο Παπαδάκη και τη Μαρία Αναστασοπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys