Λίγες εβδομάδες μετά την (μεγάλη) απώλεια του Ολυμπιακού, η συνδρομητική πλατφόρμα του United Group ανακοίνωσε την πρώτη της συμφωνία, για φέτος, με ελληνική ομάδα. Ο λόγος για τον Άρη, ο οποίος θα συνεχίσει να «παίζει μπάλα» στην Nova μέχρι και το 2025. Η συμφωνία των δύο πλευρών περιλαμβάνει όλους τους εντός έδρας αγώνες της ομάδας στην Super League 1, τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες, τα εντός και εκτός έδρας φιλικά και σημαντικούς εντός έδρας αγώνες των Πρωταθλημάτων Υποδομής.
Συνεχίζει στην Nova ο Άρης

Για τρεις ακόμη σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+
«Όλα Είναι Μουσική» στο ERTflix μέχρι το τέλος του Ιουνίου
Σπάνια ντοκουμέντα από τη ζωή του Άγγελου Σικελιανού στο Αρχείο της ΕΡΤ