Στις νέες διμηνιαίες ακροαματικότητες της MRB και της Global Link, από τις 10/01/2022 έως τις 06/03/2022.
15 Μαρτίου 2022Πτώση κατέγραψε η συντριπτική πλειονότητα των ραδιοφωνικών ομίλων, το τελευταίο δίμηνο. Στις περισσότερες των περιπτώσεων οι «απώλειες» κινήθηκαν γύρω στη μονάδα. Οι μεγαλύτεροι χαμένοι ήταν το Antenna Group με -2,5% και το Politis Group με -1,9%, ενώ λιγότερο χαμένη ήταν η Διαπασών με -0,1%. Στην πρώτη θέση παρέμεινε η Frontstage, που έχασε ό,τι ποσοστό κέρδισε στην προηγούμενη μέτρηση, αλλά ανέβασε το προβάδισμά της από τις δεύτερες Αττικές Εκδόσεις.
Η μόνη κερδισμένη της λίστας ήταν η ΕΡΑ. Με την είσοδο του Zeppelin 106.7 στις ακροαματικότητες, που σημείωσε ένα αξιοπρεπές 2,7% για αρχή, η δημόσια ραδιόφωνία κέρδισε περίπου δύο μονάδες και ανέβηκε τρεις θέσεις στην κατάταξη, φιγουράροντας στην τέταρτη.
1) Frontstage: 31,7% -0,7%
En Lefko 87.7, Kids Radio 88.6, Hit 88.9, Red 96.3, Μελωδία 99.2
2) Αττικές Εκδόσεις: 28,6% -1,1%
Λάμψη 92.3, Best 92.6, Athens DeeJay 95.2, Rock FM 96.9
3) Όμιλος Βαρδινογιάννη: 16,9% -1%
Δρόμος 89.8, Alpha 98.9, Δίεση 101.3
4) ΕΡΑ: 16,7% +1,8%
Τρίτο 90.9, Kosmos 93.6, ΕΡΑ Σπορ 101.8, Δεύτερο 103.7, Πρώτο 105.8, Zeppelin 106.7
5) Politis Group: 15,7% -1,9%
Music 89.2, Μουσικός 98.6, Sfera 102.2
6) ΣΚΑΪ: 15,5% -1%
bwinΣΠΟΡ FM 94.6, ΣΚΑΪ 100.3
7) Antenna: 14,6% -2,5%
Ρυθμός 94.9, Easy 97.2
8) Real Group: 13,5% -0,7%
Ελληνικός 93.2, Real 97.8
9) Διαπασών: 10,8% -0,1%
Μέντα 88, Pepper 96.6