Τρία 24ωρα μετά την απομάκρυνση του Στάθη Παναγιωτόπουλου από τη σατιρική εκπομπή, μετά από 13,5 χρόνια κοινής τηλεοπτικής πορείας, ο Αντώνης Κανάκης, ο Γιάννης Σερβετάς και ο Χρήστος Κιούσης στρέφονται ξανά εναντίον του μέσω αγωγής. Όπως αναφέρει ο ΑΝΤ1, οι τρεις εναπομείναντες παρουσιαστές του «Ράδιο Αρβύλα» προχώρησαν σε αυτή την κίνηση ζητώντας «την αποκατάσταση της ζημιάς και της ηθικής βλάβης που έχουν υποστεί τόσο οι ίδιοι προσωπικά, όσο και η εκπομπή», μετά τις τελευταίες αποκαλύψεις για διαρροή πορνογραφικού υλικού από τον πρώην συνεργάτη τους με πρωταγωνίστρια μια πρώην σχέση του.
Αγωγή εναντίον του Στάθη Παναγιωτόπουλου από τους «Ράδιο Αρβύλα»

Για την «αποκατάσταση της ζημιάς και της ηθικής βλάβης» που έχουν υποστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+
«Όλα Είναι Μουσική» στο ERTflix μέχρι το τέλος του Ιουνίου
Σπάνια ντοκουμέντα από τη ζωή του Άγγελου Σικελιανού στο Αρχείο της ΕΡΤ
Φινάλε για την 14η σεζόν της «Αυτοψίας» με τους «Hell's Angels»