Σε πιο «έντεχνους» ρυθμούς επανέρχεται η μουσική εκπομπή της ΕΡΤ1, αύριο στις 22.00. Καλεσμένοι του Νίκου Πορτοκάλογλου και της Ρένας Μόρφη θα είναι δύο αξιόλογοι ερμηνευτές, η Μαργαρίτα Ζορμπαλά και ο Απόστολος Ρίζος. Αμφότεροι θα διηγηθούν ιστορίες από τη ζωή και την καριέρα τους και θα τραγουδήσουν κομμάτια όπως οι «Δρόμοι παλιοί», η «Μαργαρίτα Μαγιοπούλα», το «Μια φορά θυμάμαι», το «Αχ χελιδόνι μου», η «Προδομένη μου αγάπη» και άλλα, με πολλές αναφορές στο έργο του Μίκη Θεοδωράκη.
«Μουσικό Κουτί» με Μαργαρίτα Ζορμπαλά και Απόστολο Ρίζο

Τετάρτη βράδυ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+
«Όλα Είναι Μουσική» στο ERTflix μέχρι το τέλος του Ιουνίου
Σπάνια ντοκουμέντα από τη ζωή του Άγγελου Σικελιανού στο Αρχείο της ΕΡΤ
Φινάλε για την 14η σεζόν της «Αυτοψίας» με τους «Hell's Angels»