Οι νέες διμηνιαίες ακροαματικότητες της MRB και της Global Link στους ομίλους, από τις 14/06/2021 έως τις 05/09/2021.
11 Σεπτεμβρίου 2021Στην κορυφή της ραδιοφωνικής αγοράς βρέθηκε το media group του Θεοχάρη Φιλιππόπουλου και της ιταλικής Mondadori, με τους τρεις σταθμούς του συν τον συνεργαζόμενο Best 92.6 να συγκεντρώνουν ποσοστό της τάξεως του 33,3%, με «κέρδη» που ξεπερνούν τη μονάδα σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση. Στη δεύτερη θέση και 1,5% πιο κάτω βρέθηκε η Frontstage, με τα 4 από τα 5 ραδιόφωνά της, καταγράφοντας και εκείνη άνοδο.
Στις πιο κάτω θέσεις μεγαλύτερη κερδισμένη ήταν η ΕΡΑ, που αύξησε το ποσοστό της κατά 1,7% και πέρασε έκτη, και χωρίς να υπολογίζεται ακόμα ο νεοσύστατος Zeppelin 106.7. Μισή μονάδα πάνω το Real Group στην όγδοη θέση, μικρά «κέρδη» για το Politis Group στην τέταρτη. Μικρές «απώλειες» για τους ομίλους Βαρδινογιάννη, ΣΚΑΪ και Διαπασών, ελάχιστα μεγαλύτερες για τον Antenna.
1) Αττικές Εκδόσεις: 33,3% +1,2%
Λάμψη 92.3, Best 92.6, Athens DeeJay 95.2, Rock FM 96.9
2) Frontstage: 31,8% +0,6%
En Lefko 87.7, Hit 88.9, Red 96.3, Μελωδία 99.2
3) Όμιλος Βαρδινογιάννη: 19,8% -0,2%
Δρόμος 89.8, Alpha 98.9, Δίεση 101.3
4) Politis Group: 17,5% +0,2%
Music 89.2, Μουσικός 98.6, Sfera 102.2
5) ΣΚΑΪ: 16,5% -0,2%
Σπορ FM 94.6, ΣΚΑΪ 100.3
6) ΕΡΑ: 15,4% +1,7%
Τρίτο 90.9, Kosmos 93.6, ΕΡΑ Σπορ 101.8, Δεύτερο 103.7, Πρώτο 105.8
7) Antenna: 15,2% -0,3%
Ρυθμός 94.9, Easy 97.2
8) Real Group: 14,4% +0,5%
Ελληνικός 93.2, Real 97.8
9) Διαπασών: 11,3% -0,2%
Μέντα 88, Pepper 96.6