Από την ερχόμενη Δευτέρα και κάθε μέρα ο Αντώνης Σρόιτερ και η Έφη Αλεβίζου επανέρχονται στην παρουσίαση των δύο βασικών ενημερωτικών δελτίων του Alpha. Το κεντρικό παραμένει ως είχε όσον αφορά την ώρα έναρξής του, δηλαδή στις 18.50, εν αντιθέσει με το μεσημεριανό το οποίο θα ξεκινά στις 14.00, μια ώρα νωρίτερα σε σχέση με την περσινή σεζόν. Φεύγοντας, έτσι, από τον ανταγωνισμό των 15.00 όπου συνεχίζουν το «αδερφό» Star και η ΕΡΤ1, και πηγαίνοντας απέναντι από την Εύα Αντωνοπούλου και τον ΣΚΑΪ, οι οποίοι «έπαιζαν μπάλα» χωρίς αντίπαλο σε εκείνη την ώρα.
Σε νέα ώρα οι μεσημεριανές ειδήσεις του Alpha, απέναντι από τον ΣΚΑΪ

Επιστρέφουν σε πλήρη σύνθεση αλλά με ορισμένες αλλαγές τα δελτία ειδήσεων του καναλιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+
«Όλα Είναι Μουσική» στο ERTflix μέχρι το τέλος του Ιουνίου
Σπάνια ντοκουμέντα από τη ζωή του Άγγελου Σικελιανού στο Αρχείο της ΕΡΤ
Φινάλε για την 14η σεζόν της «Αυτοψίας» με τους «Hell's Angels»