Ακολουθήστε μας στο Google news
Το πλήρες ρεπορτάζ αλλά και εκτενή αποσπάσματα από τη συνέντευξη που μου έδωσε η κυρία Κούρτογλου θα τα διαβάσετε αναλυτικά στη Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία (μεθαύριο). Όσα δε, από την πολύωρη κουβέντα μας, έμειναν έξω από την Ελευθεροτυπία λόγω έλλειψης χώρου, αλλά και κάποια επιπλέον διευκρινιστικά στοιχεία, θα τα διαβάσετε εδώ, στο e-tetRadio, την Κυριακή το πρωί.
Ιδού ένα-δύο αποσπάσματα ώστε να πάρετε μία γεύση. Η Ξένια Κούρτογλου εξηγεί καταρχάς ποια ακριβώς είναι η χρησιμότητα των μετρήσεων:
«Από τη μία θέλω να λειτουργούν ως νόμισμα για να πωλείται σωστά ο ραδιοφωνικός χρόνος (δημιουργώντας στρατηγική πωλήσεων), από την άλλη θέλω να αποτελούν εργαλείο δουλειάς για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Να παρακολουθούν την πορεία τους, να φτιάχνουν το πρόγραμμά τους κ.ο.κ.».
Και μιλάει και για ένα πιο ειδικό θέμα που «καίει» τις διευθυντικές κεφαλές των σταθμών. Τα εβδομαδιαία αστάθμιστα αποτελέσματα:
«Δεν έχουν σχέση με τις ακροαματικότητες. Τα δίνουμε τα αστάθμιστα στους Ρ/Σς απλώς για να νιώθουμε πως παρακολουθούν την έρευνα από κοντά. Κάποιοι τα ερμηνεύουν ως ακροαματικότητες και δεν είναι σωστό. Υπάρχουν σκαμπανεβάσματα που εξηγούνται από τη στατιστική. Συνηθισμένες διακυμάνσεις. Και όπως επισημαίνει ο επιστημονικός σύμβουλος, κάθε χρόνο, μία-δύο φορές ο σταθμός θα παρουσιάζει αποτελέσματα έξω από τις διακυμάνσεις. Αν δεν ξέρεις να διαβάσεις σωστά τα αστάθμιστα κάνεις λάθος».
Stay tuned - το Σάββατο, στη Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία. Η συνέντευξη είναι άκρως ενδιαφέρουσα.
Προχθές Τρίτη, πέρασα το μεσημέρι μου στα γραφεία της Focus-Bari. Στη Βασιλίσσης Σοφίας, απέναντι ακριβώς από το Χίλτον. Είχα κλείσει ραντεβού με την Ξένια Κούρτογλου, την πρόεδρο της εταιρίας, προκειμένου να μιλήσουμε για τις μετρήσεις ακροαματικότητας των ραδιοσταθμών.
08 Απριλίου 2010Προχθές Τρίτη, πέρασα το μεσημέρι μου στα γραφεία της Focus-Bari. Στη Βασιλίσσης Σοφίας, απέναντι ακριβώς από το Χίλτον. Είχα κλείσει ραντεβού με την Ξένια Κούρτογλου, την πρόεδρο της εταιρίας, προκειμένου να μιλήσουμε για τις μετρήσεις ακροαματικότητας των ραδιοσταθμών. Ήθελα να μου εξηγήσει πως ακριβώς γίνονται αυτές, να διαπιστώσω και μόνος μου -όσο είναι δυνατόν βέβαια- την αξιοπιστία τους.Το πλήρες ρεπορτάζ αλλά και εκτενή αποσπάσματα από τη συνέντευξη που μου έδωσε η κυρία Κούρτογλου θα τα διαβάσετε αναλυτικά στη Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία (μεθαύριο). Όσα δε, από την πολύωρη κουβέντα μας, έμειναν έξω από την Ελευθεροτυπία λόγω έλλειψης χώρου, αλλά και κάποια επιπλέον διευκρινιστικά στοιχεία, θα τα διαβάσετε εδώ, στο e-tetRadio, την Κυριακή το πρωί.
Ιδού ένα-δύο αποσπάσματα ώστε να πάρετε μία γεύση. Η Ξένια Κούρτογλου εξηγεί καταρχάς ποια ακριβώς είναι η χρησιμότητα των μετρήσεων:
«Από τη μία θέλω να λειτουργούν ως νόμισμα για να πωλείται σωστά ο ραδιοφωνικός χρόνος (δημιουργώντας στρατηγική πωλήσεων), από την άλλη θέλω να αποτελούν εργαλείο δουλειάς για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς. Να παρακολουθούν την πορεία τους, να φτιάχνουν το πρόγραμμά τους κ.ο.κ.».
Και μιλάει και για ένα πιο ειδικό θέμα που «καίει» τις διευθυντικές κεφαλές των σταθμών. Τα εβδομαδιαία αστάθμιστα αποτελέσματα:
«Δεν έχουν σχέση με τις ακροαματικότητες. Τα δίνουμε τα αστάθμιστα στους Ρ/Σς απλώς για να νιώθουμε πως παρακολουθούν την έρευνα από κοντά. Κάποιοι τα ερμηνεύουν ως ακροαματικότητες και δεν είναι σωστό. Υπάρχουν σκαμπανεβάσματα που εξηγούνται από τη στατιστική. Συνηθισμένες διακυμάνσεις. Και όπως επισημαίνει ο επιστημονικός σύμβουλος, κάθε χρόνο, μία-δύο φορές ο σταθμός θα παρουσιάζει αποτελέσματα έξω από τις διακυμάνσεις. Αν δεν ξέρεις να διαβάσεις σωστά τα αστάθμιστα κάνεις λάθος».
Stay tuned - το Σάββατο, στη Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία. Η συνέντευξη είναι άκρως ενδιαφέρουσα.