Έναν χρόνο μετά από τις αντίστοιχες της Αθήνας.
28 Ιανουαρίου 2020Από σήμερα 28 Ιανουαρίου και στο εξής η MRB και η Global Link, υπό την αιγίδα της ΑΕΜΑΡ, αναλαμβάνουν τις μετρήσεις ακροαματικότητας και για τα ραδιόφωνα της Θεσσαλονίκης, αντικαθιστώντας (και εκεί) την Focus-Bari. Η μέθοδος που θα ακολουθείται θα είναι η ίδια με την αντίστοιχη για τους ραδιοσταθμούς της Αθήνας, τον τελευταίο έναν χρόνο.
Στις τελευταίες ακροαματικότητες της «συμπρωτεύουσας» συμμετείχαν μόλις 15 ραδιόφωνα, ούτε καν τα μισά από όσα λειτουργούν νόμιμα στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας. Θα έχουν το ενδιαφέρον τους, επομένως τα πρώτα αποτελέσματα της νέας έρευνας, τόσο για τα νούμερα των σταθμών που συμμετείχαν και στις παλιότερες μετρήσεις, όσο και για εκείνα όσων προστεθούν σε αυτές.
Ιδού η ανακοίνωση της ΑΕΜΑΡ:
Η έρευνα ακροαματικότητας ραδιοφώνων που σχεδίασε η Αστική Εταιρεία Μέτρησης Ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών Σταθμών (ΑΕΜΑΡ) με την επιστημονική υποστήριξη του Καθηγητή του Παντείου Πανεπιστημίου κ. Γιώργου Πετράκου από σήμερα 28 Ιανουαρίου 2020 διεξάγεται και στη Θεσσαλονίκη. Η επιτυχημένη εφαρμογή της στην Αττική κατά τους τελευταίους δέκα μήνες και η κατοχύρωσή της ως πολύτιμο εργαλείο για τη διαφημιστική και ραδιοφωνική αγορά, δεν άργησαν να δώσουν «διαβατήριο» και για τη ραδιοφωνική αγορά της Θεσσαλονίκης, στοχεύοντας στην ανάπτυξη της διαφημιστική επένδυσης στις τοπικές ραδιοφωνικές επιχειρήσεις.
Τις μετρήσεις θα διεξάγουν καθημερινά, απο κοινού, οι εταιρείες MRB HELLAS και GLOBAL LINK, όπως και στην Αττική, ακολουθώντας τις ήδη εφαρμοσμένες τεχνικές και ποιοτικές προδιαγραφές, υπό την αιγίδα της ΑΕΜΑΡ, σύμφωνα με την τεχνογνωσία που έχει κατακτηθεί. Ειδικότερα, η μέτρηση περιλαμβάνει τη διενέργεια συνεχούς τηλεφωνικής έρευνας σε σταθερά και κινητά τηλέφωνα, καθώς και την ενσωμάτωση, τον έλεγχο και την ανάλυση των δεδομένων με τη βοήθεια του προηγμένου λογισμικού CHOICES 4.