Μία black metal μπάντα με πνευστά, τρομπέτες και blast beats. Αυτοί είναι οι Ούγγροι Sear Bliss κι έρχονται για πρώτη φορά στη χώρα μας την Κυριακή 19 Μαΐου, για πρώτη φορά στα 25 χρόνια της πορείας τους. Θα είναι, όπως υπόσχονται, κάτι το εντελώς διαφορετικό: τρομπέτες, τρομπόνια με κιθάρες, μπάσο, ντραμς και black metal vocals. Τέλειο ακούγεται αν είσαι φαν του είδους. Εχουν και νέο άλμπουμ, το όγδοο κατά σειρά με τίτλο «Letters from the Edge» το οποίο και θα μας παρουσιάσουν. Φυσικά στο setlist θα υπάρχουν τραγούδια από ολόκληρη τη δισκογραφία τους. Το live θα ανοίξουν οι δικοί μας Lloth, μια ελληνική black/death μπάντα που δημιουργήθηκε το 1995 από την Tristessa των Astarte.
Οι Sear Bliss στο The Crow Club

Μία black metal μπάντα με πνευστά, τρομπέτες και blast beats. Αυτοί είναι οι Ούγγροι Sear Bliss κι έρχονται για πρώτη φορά στη χώρα μας την Κυριακή 19 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To Rockwave ειρωνεύεται τον κόσμο και τα άλλα φεστιβάλ
Ο θρυλος του shock rock Arthur Brown επιστρέφει στην Ελλάδα
O Βασίλης Παπακωνσταντίνου ανεβαίνει στον Λυκαβηττό
Πήγαμε, είδαμε τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου στο Θέατρο Βράχων
Πήγαμε, είδαμε τον David Byrne (και μείναμε άφωνοι)
10.000 θεατές στην Επίδαυρο για τη Μήδεια