Ακολουθήστε μας στο Google news
Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια τη μέτρηση της ακροαματικότητας θα πραγματοποιεί άλλη εταιρία δημοσκοπήσεων.
01 Ιανουαρίου 2019Για την ακρίβεια θα είναι δύο οι εταιρίες και θα συνεργάζονται μεταξύ τους, η MRB HELLAS και η 361 RESEARCH SOLUTIONS. Μία βασική διαφορά στη μεθοδολογία που θα χρησιμοποιούν είναι η μέτρηση των κινητών τηλεφώνων σε αντίθεση με την Bari-Focus που αναζητούσε το δείγμα της μόνο σε σταθερά τηλέφωνα.
Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε ποια θα είναι τα νέα αποτελέσματα και αν θα δείξουν μικρή ή μεγάλη απόκλιση από τα έως τώρα. Να σας αποκαλύψουμε πως μία αγωνία στα επιτελεία των ραδιοσταθμών υπάρχει. Γιατί πολλοί θεωρούν πως η προηγούμενη μεθοδολογία παρουσίαζε πολλά κενά.
Την MRB τη γνωρίζουμε και από τα πολιτικά γκάλοπ που κάνει.