Η ανατροπή του Ολυμπιακού στο ματς με τον Ατρόμητο έστειλε στην κορυφή τη δημόσια τηλεόραση…
28 Νοεμβρίου 2018Του Σωτήρη Μανιάτη
Ένα ημίχρονο ήταν αρκετό για να καπαρώσει η ΕΡΤ-1 την πρώτη θέση στο βαρόμετρο της Nielsen με τα 20 καλύτερα από πλευράς τηλεθέασης προγράμματα για την εβδομάδα που μας πέρασε (19-25/11/2018). Η νίκη του Ολυμπιακού στην έδρα του Ατρόμητου (1-2), που ήρθε στο Β’ ημίχρονο, στην αναμέτρηση για την 11η αγωνιστική της Super League, καθήλωσε μπροστά στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 1.200.000 τηλε-φιλάθλους. Τον αγώνα μετέδωσε απευθείας η ΕΡΤ-1 και καπάρωσε την πρώτη θέση με το Α’ ημίχρονο να βρίσκεται στην 18η θεση του βαρόμετρου με 911.000 τηλε-φιλάθλους.
Πάντως, τα στελέχη της δημόσιας τηλεόρασης καλό θα είναι να προσέξουν καλά το… overdose αθλητικών καθώς κάποιες στιγμές η ΕΡΤ μοιάζει με ατέλειωτο… γήπεδο. Και προφανώς πρόκειται για παραγωγές που φέρνουν τηλεθέαση αλλά οι υπερβολικές δόσεις μπορεί να λειτουργήσουν και αρνητικά. Για άλλη μα φορά το περασμένο Σαββατοκύριακο υπήρχαν… διαστήματα που σε όποιο κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης κι αν γύριζες έπεφτες πάνω σε αθλητικές αναμετρήσεις: ποδόσφαιρο, χάνμπολ, πόλο, μπάσκετ, βόλεϊ, φόρμουλα και πάει λέγοντας…
Κατά τα λοιπά… στο βαρόμετρο της Nielsen 13 θέσεις και πάλι καπάρωσαν παραγωγές του ALPHA και κατά κύριο λόγο οι ελληνικές σειρές που διαθέτει. Στη δεύτερη και τρίτη θέση βρέθηκαν επεισόδια του «Τατουάζ» που προσέλκυσε κατά μέσον όρο 1.159.000 τηλεθεατές. Τις δύο θέσεις όπως προαναφέραμε έπιασε η ΕΡΤ-1 και τις εναπομείνασες πέντε καπάρωσαν παραγωγές του ΣΚΑΪ. Με καλύτερη την τέταρτη θέση στην οποία βρέθηκε το τάλεντ σόου του καναλιού του Φαλήρου, το «Voice», που καθηλώνει μπροστά στις οθόνες τους κατά μέσον όρο 1.108.000 τηλεθεατές. Την πρώτη πεντάδα του βαρόμετρου της Nielsen συμπληρώνει η επιτυχημένη κωμωδία του ALPHA «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» που προσελκύει κατά μέσον όρο 1.093.000 τηλεθεατές.