Μπορεί να ακούγεται... περίεργο -αν μη τι άλλο- όμως είναι όπως όλα δείχνουν η πραγματικότητα...
21 Νοεμβρίου 2018Του Σωτήρη Μανιάτη
Με μια ματιά στο βαρόμετρο της Nielsen, με τα 20 καλύτερα προγράμματα από πλευράς τηλεθέασης για την εβδομάδα που μας πέρασε (12-18/11/2018), μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι ο ΣΚΑΪ καπαρώνει τις δύο πρώτες θέσεις με το «Voice». Το μουσικό τάλεντ σόου του καναλιού του Φαλήρου, με τους Κωστή Μαραβέγια, Πάνο Μουζουράκη, Έλενα Παπαρίζου, Σάκη Ρουβά και «ενορχηστρωτή» της παρέας τον Γιώργο Καπουτζίδη προσελκύει κατά μέσον όρο 1.327.000 τηλεθεατές και πιάνει βέβαια την κορυφή του πίνακα της Nielsen.
Την ίδια ώρα όμως ο ALPHA από τις 20 συνολικά θέσεις καταλαμβάνει τις 13, με τον ΣΚΑΪ να πιάνει πέντε και το Open τις εναπομείνασες δύο. Το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη βέβαια για την ώρα και τις δύο θέσεις τις καπαρώνει με τα ισάριθμα ημίχρονα της αναμέτρησης της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου με τη Φινλανδία (1-0) για το Nations League. Το πρώτο ημίχρονο του ματς είδαν κατά μέσον όρο 998.000 τηλε-φίλαθλοι (13η θέση) ενώ το δεύτερο 967.000 τηλε-φίλαθλοι (17η).
Ο ΣΚΑΪ τις άλλες τρεις θέσεις στο βαρόμετρο τις καταλαμβάνει με το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» με καλύτερη εμφάνιση (6η θέση) τα hilights στις 18/11 που τα είδαν κατά μέσον όρο 1.072.000 τηλεθεατές.
Ο ALPHA πάλι... σαρώνει το βαρόμετρο της Nielsen κυρίως με τις σειρές του που καταλαμβάνουν τις 11 από τις 13 θέσεις τις οποίες πιάνει το κανάλι. Την καλύτερη θέση καπαρώνει το «Τατουάζ» (3η στις 13/11) καθηλώνοντας μπροστά στις μικρές τους οθόνες 1.120.000 τηλεθεατές. Στις... εκατομμυριούχες παραγωγές, εκείνες δηλαδή που προσελκύουν πάνω από ένα εκατομμύριο τηλεθεατές, ανήκει και η επιτυχημένη κωμωδία του ALPHA «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» με καλύτερη εμφάνιση στις 14/11 και 1.047.000 τηλεθεατές, ενώ τους ίδιους τηλεθεατές κατά μέσον όρο καθήλωσε μπροστά στους δέκτες τους και την επόμενη μέρα!
Θέσεις βέβαια καπαρώνει και η άλλη κωμωδία του ALPHA «Το σόι σου» με καλύτερη εμφάνιση στις 13/11 (10η θέση) καθώς προσέλκυσε την προσοχή 1.029.000 τηλεθεατών ενώ την προηγούμενη μέρα το είχαν δει μόλις δύο χιλιάδες άτομα λιγότερα. Και το «Έλα στη θέση μου» πάντως βρίσκει θέσεις στο βαρόμετρο με καλύτερη εμφάνιση στις 15/11 που το παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 988.000 τηλεθεατές (14η θέση)
Το κανάλι της Κάντζας πάντως καπάρωσε μία θέση (12η) με το «Πάμε Πακέτο» της Βίκυς Χατζηβασιλείου στις 17/11 να προσελκύει κατά μέσον όρο 1.017.000 άτομα. Αλλά σο βαρόμετρο της Nielsen βρήκε θέση (18η) και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA, που ανήμερα της επετείου του Πολυτεχνείου (17/11) καθήλωσε μπροστά στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 955.000 τηλεθεατές.