Τουλάχιστον για την ώρα καθώς το κανάλι βρίσκεται ακόμα στα πρώτα του βήματα…
19 Νοεμβρίου 2018Του Σωτήρη Μανιάτη
Τα στελέχη του τηλεοπτικού σταθμού του Ιβάν Σαββίδη εντοπίζουν λάθη, παραβλέψεις, αδυναμίες και σχεδιάζουν τις επόμενες κινήσεις τους με τη νέα χρονιά. Τα ποσοστά που ανέμεναν μπορεί να μην έχουν έρθει ακόμα, αλλά διαφημιστικά φαίνεται να έχει βρει καλά... πατήματα. Κάτι ου δίνει σημαντικές... ανάσες σε αυτήν την πρώτη βασική περίοδο.
Ορισμένοι λένε ότι η εικόνα του καναλιού θα βελτιωθεί ακόμα περισσότερο στις αρχές Δεκεμβρίου καθώς θα χρησιμοποιηθεί ακόμα πιο σύγχρονη τεχνολογία ενώ γίνονται και αναγκαίες τεχνικές τροποποιήσεις. Πολλά πάντως αναμένεται να αλλάξουν κυρίως στο δεύτερο μισό της τηλεοπτικής σεζόν χωρίς να αποκλείεται κι ένα… επαναλανσάρισμα.
Πάντως, η εξασφάλιση των δικαιωμάτων μετάδοσης των αναμετρήσεων της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου έστω και στο Nations League προσέφερε τονωτικές «ενέσεις» στο Open.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τις μέρες που μετέδωσε ματς της Εθνικής μας το μέσο μερίδιο του καναλιού στο σύνολο του προγράμματος κινήθηκε ανοδικά από 1,5 έως και σχεδόν 3,5 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με αντίστοιχες μέρες που όμως δεν είχε ποδοσφαιρικές μεταδόσεις. Το Open την Πέμπτη (15/11) με την Εθνική μας να αντιμετωπίζει το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Φινλανδίας (1-0) έπιασε μέσο τηλεμερίδιο 9,3% όταν την ίδια μέρα την περασμένη εβδομάδα κινούνταν στο 5,6%. Στην κορυφή σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen βρέθηκε ο ΣΚΑΪ 18,1% κι ακολούθησαν: ALPHA (17,7%), ΑΝΤ-1 (14%), STAR (11,7%), ΕΡΤ-1 (5,1%) και ΕΡΤ-2 (1,7%).
Την Κυριακή (18/11) με την Εθνική να χάνει από την Εσθονία (0-1) το Open έφθασε το 10,3% (από 9,6% την περασμένη εβδομάδα). Αντίθετα, η ΕΡΤ-1 που δεν είχε ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις (λόγω Εθνικής) έμεινε σε χαμηλές πτήσεις με μόλις 4,7% και την ΕΡΤ-2 στο 3,2%. Και πάλι πρώτος σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen ήταν ο ΣΚΑΪ αλλά με 16,9% ενώ ακολούθησαν: ALPHA (15,2%), ΑΝΤ-1 (11,9%) και STAR (11,2%).