Οι αγαπημένες ακροαματικότητες των... διαφημιστών

Οι αγαπημένες ακροαματικότητες των... διαφημιστών
Ακολουθήστε μας στο Google news

Τα μερίδια ακροαματικότητας των τελευταίων μηνιαίων μετρήσεων, σύμφωνα με την Focus Bari.

04 Μαρτίου 2016
Είναι ο «συνολικός ανθρωποχρόνος ακρόασης ενός σταθμού ως ποσοστό επί του συνολικού ανθρωποχρόνου ακρόασης όλων των σταθμών κατά την διάρκεια της περιόδου μέτρησης». Εν ολίγοις πάντως, είναι οι «αγαπημένες» μετρήσεις των εταιριών διαφήμισης. Σημαντικός αυτός ο παράγοντας, δεδομένου του ότι η διαφημιστική πίτα συρρικνώνεται ολοένα και περισσότερο.
Στα αξιοσημείωτα, η κατάκτηση της τέταρτης θέσης από τον Pepper 96.6 και της έβδομης από τον (ολίγων μηνών) Ελληνικό 93.2. Μιλάμε, πάντα, για τις μετρήσεις του τελευταίου μήνα
 
1 Real 97.8 9,1%
2 Μελωδία 99.2 4,8%
3 Σκάι 100.3 4,4%
4 Pepper 96.6 4,1%
5 Δίεση 101.3 4%
6 DeeJay 95.2 3,7%
7 Ελληνικός 93.2 3,3%
8 Rock FM 96.9 3,3%
9 Kiss 92.9 3,1%
10 Derti 98.6 3%

11 Easy 97.2 3%
12 Εν Λευκώ 87.7 2,8%
13 Red 96.3 2,8%
14 Ρυθμός 94.9 2,7%
15 Σπορ FM 94.6 2,6%
16 Love 97.5 2,3%
17 Sport24 103.3 2,2%
18 Sfera 102.2 2,2%
19 Λάμψη 92.3 2,2%
20 Βήμα 99.5 2,1%
 
21 Στο Κόκκινο 105.5 1,8%
22 Δρόμος 89.8 1,8%
23 Up Radio 88.6 1,7%
24 Galaxy 92 1,7%
25 Μέντα 88 1,6%
26 Music 89.2 1,6%
27 Hit 88.9 1,3%
28 Mad 106.2 0,9%
29 Flash 96 0,5%